ریکی چیست؛ آیا انرژی درمانی ریکی برای سلامتی مفید است؟

در معابد چین به خصوص معبد معروف شائولین هر روز صبح کنگ فو کاران چینی با انجام حرکات و تمرینات چی کونگ سعی در دریافت هرچه بیشتر انرژی چی دارند! ضمنا لمس درمانی، چه با انرژی کیهانی و چه بدون آن، میتواند دارای فوایدی از جمله برقراری اعتماد و بهبود بهزیستیِ کلی شود. ما دارای وجود و زندگی های همزمانی در ابعاد دیگر هستی هستیم و برخی مواقع ریشه بیماریها و مشکلات در بعد دیگری هستند و باید در آنجا درمان شوند ، این کاریست که فقط نور و نیروی الهی چند بعدی و گسترده کیهانی میتواند انجام دهد. ضمنا لمس درمانی، چه با انرژی کیهانی و چه بدون آن، میتواند دارای فوایدی از جمله برقراری اعتماد و بهبود بهزیستیِ کلی شود. برخی از کارشناسان ریکی از کریستال و چوب دستی های شفای چاکرا استفاده می کنند، زیرا معتقدند که این ابزار می تواند در برابر انرژی های منفی محافظت کند.

به طور معمول، بازاریابی چریکی خیابانی، نسبت به انواع دیگرگوریلا مارکتینگ، تعامل مستقیم بیشتری با مصرفکنندگان دارد؛ برای مثال، ممکن است یک کسبوکار از «سفیران برند» برای ارائهی نمونههای رایگان و تعامل با مردم در خیابان استفاده کند. با این حال ، اگر بتوانید این انرژی را آزاد کنید ، ممکن است زندگی راحت تری در لحظه فعلی داشته باشید و کمتر نگران آینده باشید. «رِیکی» (reiki) نوعی از انرژی درمانی است. روش های متفاوت تبلیغاتی مرسوم از جمله تلویزیون ، تیزرهای تبلیغاتی ، چاپ بنر و بروشور ، تابلو سر در مغازه ، طراحی و ساخت بیلبورد ، تلویزیون شهری ، تابلو روان ، تابلو ال ای دی و روشهای مبتنی بر وب ، همچنین شبکه های اجتماعی موجود است . نتایج تحقیقات موجود توسط فدراسیون ریکی و شورای مراقبتهای بهداشتی مکمل و طبیعی (CNHC) درحال بررسی است و به اعتقاد «هَرینگتون» شاید نتیجهی این تلاشها باعث جدیتر گرفتهشدن ریکی و گسترش آن شود. به همین دلیل است که بارها گفته شده : رِی کی در این زمان به بشر داده شده تا باعث پیشبرد تعاای همگانی در زمین شود.

هدف کسب سود در طول زمان است نه فروش لحظه ای . امروزه انواع روش های تبلیغاتی مرسوم شده است که هر کس بنا به بودجه ، نوع کسب و کار ، هدف تبلیغ ، مخاطبان ، جنس مخاطبان و غیره اقدام به انتخاب روشی مناسب برای تبلیغ می نماید . روش تبلیغاتی پارتیزانی سعی می کند تا با شناسایی خواسته مشتریان و سبک زندگی و رفتارها ، فرهنگ و تمدن ، تبلیغ منحصر به فردی را خلق نماید. این نوع تبلیغات سعی دارد که با کاهش هزینه ها و افزایش جذابیت تبلیغ ، به طوری که از تکرار و تقلید بپرهیزد و پیامی ماندگار را در ذهن مخاطب هدف تداعی نماید و با پیگیری مکرر و استفاده از برنامه ها و راهبردهای جدید موجب توسعه یک کسب و کار شود . این مدلهای تبلیغاتی تکراری شدند و نوبت به خلق ایده های جدید و نوین با هزینه کمتر رسید و کلمه ای با عنوان بازاریابی چریکی نمایان شد .

تبلیغات چریکی سعی می کند با استفاده از ایده های بسیار ساده اما انعطاف پذیر و خلاق در دل مخاطبان رسوخ کرده و با کمترین هزینه بهترین کاربرد ، کیفیت و سود را همراه داشته باشد . در واقع اگر ایده نو وجود نداشته باشد ، بازاریابی چریکی با شکست مواجه خواهد شد . گاهی شرکت های کوچک اگر بازار هدف خود را مشخص کرده و طبق نیاز مشتریانشان عمل نمایند ، قطعاً می توانند از شرکت های بزرگتر در عرصه کاری خود سبقت بگیرند . جوهر و روح بازاریابی چریکی عبارت است از رسیدن به هدف های متعارف (مثل سود و لذت) با استفاده از روش های غیرمتعارف (مثل سرمایه گذاری انرژی به جای پول) . ۳-۲ عرفان حلقه؛ توضیح و تبیین آرا و عقاید موسس و بنیانگذار عرفان کیهانی در این باب رسالة مجزایی را می طلبد، لذا در مقالات آتی به طور مفصل به این موضوع خواهیم پرداخت ولی بطور اجمالی بنیانگذار و رئیس فرقه کیهانی، این عرفان را یک جریان معرفت شناسی معرفی می کند که ضامن و رابط و عامل رسیدن به کمال و خود شناسی است.

دیدگاهتان را بنویسید